2011. március 27., vasárnap

Husveti torta Del-tirolbol...

Az elozo vendegbejegyzesre utalva talaltam ki ezt a cimet,mivel en a hegyekben rejtozkodom,mint Heidi....talan emiatt is a konyhaban elem ki az osszes banatomat...
Ugy gondoltam,mivel a dolgok nem mennek tul jol,keszitek egy husveti tortat,mint bemutato termeket,es akinek tetszik,az rendelhet majd...termeszetesen boldog lennek,ha csak 5-ot is rendelnenek,majd meglatjuk...ha meg rendelnek 10-et,akkor nem tudom mit csinalok,valoszinu ledobom magam az erkelyrol,hogy inkabb falljon fel a rotweiler aki az alattunk levo kertben lapul.
A torta egy egyszeru piskotabol keszult,a toltelek tejszinhab es nutella.A lapokat eloszor a flmelegitett nutellaval kentem meg,majd a felvert tejszinhabbal.Utana osszeallitottam a tortat,majd bekentem tejszinhabbal ugyszinten,es bevontam a szokasos cukorfondannal.Kislanyom segitsegevel keszitettuk a nyuszikat,a tojasokat es a viragokat.Ezert is nem tudtam folyamatosan fotozni,tulsagosan ra kellett figyelnem...
A vegeredmeny:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése