2011. március 26., szombat

Hello kitty torta,lepesrol lepesre....vagy majdnem

Ok,megigertem kedves olvasok,hogy leirom.
Ezt a tortat rendeltek,egy 4 eves kislany reszere....mindenkepp hello kittyset....ami nekem nem nagyon szimpi,de azert probaltam a leheto legjobbat kihozni belole.
eloszor is sutottem egy 28-as piskotat,8 tojasbol.Agh Ica receptje megfelel.
Ezt mar csutortokon elkeszitettem,majd miutan kihult,folpackba csomagoltam,hogy ne szaradjon ki.
Penteken csinaltam egy vanilia es egy csokikremet a tolteshez,sima pudingbol,vajjal dusitva.Sajna,mivel ferjem meg mindig fetreng,ennel tobbre nem futotta....nagyon remelem,hogy akik ettek a tortat,igy is ertekeltek....
Ezek utan elvagtam 3 fele a piskotat,lapjaban.


Megkenjuk a vaniliakremmel,majd ratesszuk a masodik lapot,amit csokikremmel boritunk be,majd lefedjuk a harmadik lappal.



Ezek utan bekenjuk felvert tejszinnel.




Kinyujtjuk az elozo nap elkeszitett es szinezett cukorfondant,melynek receptjet mar kozoltuk egyszer.




Befedjuk vele ovatosan a tortat,lehetoleg legbuborekok nelkul.Szepen,ovatosan simitjuk addig mig teljesen sima nem lesz a felulet.



Diszitjuk az elozoleg elkeszitett viragokkal es Kittyvel,ami sablon alapjan lett kivagva.





Ezek utan kicsi ecsettel leporoljuk a felesleges porcukrot,majd etkezesi zselevel fenyesitjuk.





Remeljuk,hogy izlett az unnepeltnek...




2 megjegyzés: