2011. április 7., csütörtök

Nutellas fagyi!!!!

Megelozott a kedves baratosnem,de en jobbat ajanlok nektek...olyan igazi nyari edesseget,amit kicsik es nagyok egyarant imadni fognak.....
Nutellas fagyi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meg a ferjemnek is izlett,pedig szerinte nincs jo hazilag keszitett fagyi....




Mi kell hozza???

1 fagyigep
2,5 dl tej
3 dl tejszin
4 evokanal nutella
110 gramm cukor.....en kevesebbet teszek bele legkozelebb,tul edes volt szamomra

a tejet meglangyositjuk,de csak annyira hogy a nutellat szepen el tudjuk keverni benne.Jol osszekeverjuk a cukorral is,majd hagyjuk,hogy teljesen hideg legyen,bar ez a kevergetes alatt hamar megvan.Hozzakeverjuk a tejszint,majd beleontjuk a fagyigepbe a keverekunket.Olyan 40 percig sutjuk a fagyigepben. Kb 1 ora utan az enyem kikapcsolt,mint mindig,mivel tulhevul a motorja,de az en gepem csori,sokaig foz,es utal tulmelegedni.....ugyhogy ekkor mar kremes,majdnem teljesen fagyott fagyimat dobozba tettem,majd be a melyhutobe.4 ora hules utan is tokeletesen kanalazhato, kremes allagu csodat lattam viszont,abszolut ajanlott recept!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zitatok

3 megjegyzés:

  1. utolagos megjegyzes....a fagyi 24 ora elteltevel is tokeletes,egybol siman adagoltam a kanallal,anelkul,hogy hagyni kellett volna kiengedni egy kicsit.zita

    VálaszTörlés
  2. Ezt feltétlenül kipróbálom! Az egyszerű megoldások híve vagyok. Köszi a receptet.

    VálaszTörlés
  3. Rendben,azota en megcsinaltam fagyigep nelkul is,kezzel kevergetve a fagyas kozben,igy is tokeletes lett.:-)

    VálaszTörlés